Nieuws

Volg Rotary Club Aalter ook via Instagram (rotaryclub_aalter), Facebook en Linkedin voor het meest recente nieuws

WIJNACTIE

13-02-2021

Beste vriend, beste sympathisant van Rotary club Aalter, beste sponsor,

Samen met diverse andere clubs hebben we een steun gegeven om het behoud van de Mug-heli te verzekeren. Klik hier voor meer nieuws.

Rotary Club Aalter steunt mensen en/of instellingen die het moeilijk hebben. Daarvoor richten zij tweejaarlijks de gekende Biënnale van de hedendaagse kunst in, alsook het tweejaarlijks Festival. Dit jaar steunden zij ook al verschillende projecten. Voor huize Emmanuel hebben zij een budget van 6000 euro uitgetrokken voor de aankoop van een...

Vzw De Toevlucht werd in mei 2007 opgestart als "voedselbank Aalter". Het mag duidelijk zijn dat mensen in armoede vaak nood hebben aan meer dan voedsel alleen. Als Welzijnsschakel verschaft vzw De Toevlucht meer dan materiële hulp.