Rotary club Aalter schenkt tillift

19-03-2018

Rotary Club Aalter steunt mensen en/of instellingen die het moeilijk hebben. Daarvoor richten zij tweejaarlijks de gekende Biënnale van de hedendaagse kunst in, alsook het tweejaarlijks Festival. Dit jaar steunden zij ook al verschillende projecten. Voor huize Emmanuel hebben zij een budget van 6000 euro uitgetrokken voor de aankoop van een tillift.

Diezelfde avond was er een statutaire vergadering waarbij reeds een nieuw project is voorgesteld. Dokter Thierry Dalewyn stelde het nieuwe project "Hope for the children" voor. Het algemene doel van dit project is de extreme armoede in Rong Vean, een dorpje in Cambodja, aanpakken. Zij willen het dorp en het schooltje ondersteunen op diverse vlakken.