100 werken

100 werken voor De Toevlucht Aalter

Rudi Borré, bekend Aalters kunstenaar, schenkt 100 schilderijen uit zijn oeuvre aan VZW de Toevlucht in Aalter. Deze vereniging zet zich in -via vrijwilligers- tegen armoede en sociale uitsluiting in Aalter en omgeving (www.toevlucht-aalter.be)

Hoe kan u steunen?

Als particulier of als bedrijf kan u een uniek schilderij kopen. Het volledige bedrag gaat naar het goede doel VZW de Toevlucht.

Wie is Rudi Borré?

Rudi Borré is een zakenman, vader, grootvader en verdienstelijk artiest uit Aalter. Hij weet de kijker steeds te verrassen met andere kleurcombinaties en nieuwe manieren om de kleur toe te passen. Hij ontwikkelde een persoonlijke en unieke stijl, die een zekere verwantschap vertoont met de grote Amerikaanse abstracten zoals Sam Francis en Jackson Pollock. Beide kunstenaars laten de factor toeval een belangrijke rol spelen in hun werk. De schilderijen van Rudi Borré waren onder meer een vaste waarde op de Biënnales Hedendaagse Kunst in Poeke.